ဘုန္းေက်ာ္ Group ဖြင့္ၿပီ...

Google Groups
Subscribe to phone_kyaw
Email:
Visit this group

2/6/10

သူပုန္ဘ၀ အပုိင္း-၄

ရန္သူလမ္းေၾကာင္းရွင္းၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေဒသခံ ေကအန္ယူေတြက စက္နဲ႔လွမ္းေပါက္ေတာ့။ ကေတာ္(ထြက္ၿပီ) ၾကပီ။ ေတာင္ယာပုိင္ရွင္ကုိ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာၿပီး ေတာင္တက္ခရီးစတင္ခဲ့တယ္။ ကမ္းပါးယံေတြ၊ ေခ်ာင္းေတြကုိ ကုတ္ကတ္တက္ၿပီးလုိရာခရီးကို ခ်ီတက္ၾကတယ္။ မုိးကရြာေနေတာ့ ထင္သေလာက္ခရီးမေရာက္ဘူး။ ရည္မွန္းခ်က္ေနရာက ၾကာအင္းဆိပ္ႀကီးနားက ႏွစ္အိမ္ရြာလုိ႔ေခၚတဲ့ေနရာ။

အခုမွခရီးစဥ္ကအစပဲရွိေသးတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔အုပ္စုအားလုံး လုံး၀စိတ္ဓာတ္က မာတယ္။ တစ္ေယာက္မွ ညည္းတာမရွိဘူး။ တစ္ေယာက္လက္ကုိ တစ္ေယာက္ဆြဲပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးခရီးဆက္ၾကတယ္။ ပ်င္းရင္ ေရဒီယုိဖြင့္တယ္။ ေရွ ႔ဆုံးက လမ္းျပကင္းသမား ကိုအၾကြင္းမဲ့ယုံပီးသားေလ။ သူကေဒသခံရြာသား။သူ႔ဦးေဆာင္မႈကို လုံး၀နားခံတယ္။ တရြာ၀င္တရြာထြက္။ သတင္းနားစြင့္။

ရြာတခုအေရာက္မွာ သုံးေယာက္ပါ ေကအန္ယူေပ်ာက္ၾကားအဖြဲ႔က ေခ်ာင္းပစ္လုိ႔ နအဖ စစ္ေၾကာင္းတခုက ရဲေဘာ္ ႏွစ္ေယာက္ကားသြားတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔မေရာက္ခင္ ၁၅ မိနစ္အလုိမွာ ဒီအဖြဲ႔ကျပန္ထြက္သြားၾကတယ္။သူတုိ႔အထြက္ က်ေနာ္တုိ႔အ၀င္။ ေသလုိ႔ျမဳပ္ထားတဲ့ ရဲေဘာ္ေတြကုိဒီအတုိင္း လမ္းေဘးမွာ ၾကြင္းတိမ္တိမ္ေလးေတြတူးၿပီးပစ္ထားခဲ့ၾကတယ္။ အေတြ႔အႀကဳံမရွိတဲ့ က်ေနာ္က တြင္းနားကို ကပ္သြားေတာ့ ကုိပိန္(ABSDF)က သတိေပးတယ္။ အနားမတုိးနဲ႔။ မုိင္းေထာင္ထားရင္ေသလိမ့္မယ္ဆုိမွ လန္႔သြားတယ္။ က်ေနာ္လည္း ေတာ္ေတာ္လန္႔သြားတယ္။ ခဏတျဖဳတ္ၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔ဆက္လက္ထြက္ခြာတယ္။

နအဖ စစ္ေၾကာင္းက အဲဒိရြာထဲမွာလည္ေနတုံး၊ ရြာထဲကို၀င္လာတဲ့က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ဘယ္သူလဲမသိဘူး၊ ေအာ္လုိက္လုိ႔ က်ေနာ္တေတြ အသားကုန္ေျပးလုိက္ရတာ။ ရြာထဲမွာ က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔နဲ႔ နအဖစစ္ေၾကာင္းထိပ္တုိက္ေတြ႔ရင္ ဘယ္လုိျဖစ္မလဲဆုိတာ စဥ္စားသာၾကည့္။ ေသနတ္မရွိတဲ့က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔ မသာဘယ္ေစ်းလဲဆုိတာေမးမေနနဲ႔။ လုံး၀ မလန္းႏုိင္ပဲ ကားသြားႏုိင္တယ္။ ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကယ္တဲ့သူေပၚလာလုိ႔။

ေပ်ာက္ၾကားပစ္သြားတဲ့အဖြဲ႔ကလည္း ဒီရြာနားတစ္၀ုိက္မွာ ပတ္ၿပီး ရန္သူ႔သတင္းကုိျပန္ေထာက္ေနေသးတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ကလည္း အ၀င္၊ နအဖစစ္ေၾကာင္းကလည္းအထြက္ ဒီမွာတင္ ေပ်ာက္ၾကားအဖြဲ႔လူမွားၿပီး က်ေနာ္တုိ႔ကုိေဆာ္ေတာ့မလုိ႔။

ျဖစ္ပုံက ဒီလုိမ်ဳိး။ ကိုပိန္(ABSDF) ကသိတဲ့အတုိင္းပဲ။ ေလေလးတခ်ြန္ခ်ြန္နဲ႔ ရန္သူစစ္ေၾကာင္းထြက္ပီဆုိေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ေရွ ႔ဆုံးကေနသြားတယ္။ လယ္ကြင္းကုိအျဖတ္မွာ တဘက္ျခမ္းကေန သုံးေယာက္ေကအန္ယူအဖြဲ႔က ပစ္ဖုိ႔အဆင္သင့္လုပ္ေနတုံး။ ေရွ ႔ဆုံးက ကင္းသမားရြာသားကေအာ္ေတာ့မွ ရပ္လုိက္တယ္။

မဟာမိတ္အခ်င္းခ်င္းတြယ္ေတာ့မလုိ႔။ ထိလုိ႔ကေတာ့ အခုေလာက္ဆုိ ကုိပိန္တစ္ေယာက္ ဆူရွီေတာင္အားရပါးရ လိပ္ႏုိင္အုံးမွာမဟုတ္ဘူး။ ေပ်ာက္ၾကားအဖြဲ႔ကလည္း သူတုိ႔ေတြ႔ဘူးတဲ့ နအဖစစ္ေၾကာင္းက ေပ်ာက္ၾကားေတြမ၀တ္ဘူး၊ တခုခုေတာ့တခုခုပဲဆုိတာစဥ္စားေနလုိ႔ မပစ္မိတာလုိ႔ေျပာတယ္။ ဒီညမွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔ရယ္၊ ေပ်ာက္ၾကားအဖြဲ႔ရယ္ေပါင္းၿပီး ေတာအရက္ဂလုၾကေလသတည္း။ အခုမွပဲအားလုံး လန္းႏုိင္ၾကတယ္။

ဒီေနရာမွာမွတ္မွတ္ရရ ကုိပိန္ (ဗဟုိေကာ္မတီ၀င္) ABSDF ေျပာတဲ့ဗဟုသုပါ။

"ခ်ီးပါရင္ေတာင္ နည္းနာရွိတယ္။ သစ္တုံးေပၚတက္ပါတာနဲ႔ ေျမေပၚမွာပါတဲ့အရသာ၊ အီးထြက္တဲ့အေနအထားမတူဘူး။ သစ္တုံးေပၚက ပုိၿပီဇိမ္ၾကတယ္။ အထြက္ပုိမ်ားတယ္။ ပုရြက္ဆိတ္၊ ကင္းစတဲ့အႏၱရာယ္ကင္းတယ္၊ ေျမေပၚမွာ ဒီလုိမ်ဳိးအရသာမရဘူး" ေၾသာ္..သူ႔နည္းနာနဲ႔သူပါလား။

သူ႔ရဲ ႔ဗဟုသုတကိုေ၀မွ်လုိက္ပါတယ္။ ကုိပိန္ကေတာ့ လုံး၀အထာက်တယ္လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔လူငယ္ေတြက ထင္ေၾကးေပးတယ္။ သူ႔ရဲ ႔နည္းနာေၾကာင့္ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ သစ္တုံးပဲရွာၾကေတာ့တယ္္။


ဆက္ရန္-

No comments:


View My Stats